Повернення та обмін взуття.

Якщо при отриманні посилки виявилося, що замовлений Вами товар не підходить, ви можете повернути або обміняти його, при цьому достатку оплачує покупець, навіть якщо він відмовився від посилки поштою.
   Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки (у нас – від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари та отримати їх вартість. Також, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару.
   Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ​​ознак його носіння, у фірмовій упаковці та лише за наявності на ньому всіх цінників та інших ярликів у невикористаному вигляді.
   У разі обміну чи повернення клієнт оплачує доставку товарів. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають вартість товару з урахуванням транспортних витрат сплачених на пошті.


 Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, магазин оплачує зворотне пересилання товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
-відіслана не та модель або розмір що вказаний у замовленні;
-колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: сині, виявилися білі). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне й те саме зображення може виглядати по-різному; - надіслано браковану модель. врахуйте:-Необхідно упаковати товар у пакет і обмотати скотчем, так як це робили ми. Якщо товар прийшов обмотаний скотчем, штраф 100 грн. за пошкодження упаковки.
-повернення грошей, або обмін на іншу пару провадиться лише після того, як посилка повернута в магазин;
-повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару провадиться лише після перегляду посилки; - при заповненні бланка на відправку посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару у графі «Оголошена вартість посилки» оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.
-Вишліть нам SMS з №ТТН та реквізити картки ПриватБанк (номер картки та власник картки (ПІБ)).
Гроші будуть повернуті в строк до 7 днів від дати отримання повернення у поштовому відділенні. Повернення здійснюється банківським переказом виходячи з вартості товару на момент його покупки. div>




< div>




< div>